19 Kasım 2012 Pazartesi

Ofis 2010 Adres-Mektup Birleştirme


1)Excelde adres sayfası oluşturuyoruz.yani mektup gödereceğimiz kişilerin adres bilgilerini hazırlıyoruz.
2)Sonra word belgesini açıyoruz.Göndreceğimiz belgeyi oluşturuyoruz.
3)Postalar-Adres Mektup Birleştirme Başlat'ı seçiyoruz.Mektup yazan seçeneği seçiyoruz.Sonra  alıcıları seçten -var olana tıklıyoruz.Çıkan pencereden adres dosyasını içeriye alıyoruz.
4)Sonra birleştirme alanı ekleyeceğimiz yere imleci getiriyoruz.Postalar-Birleştirme Alanı Ekle simgesine tıklıyoruz.
5)Açılan pencereden sırasıyla imleci koyduğumuz yerin adını seçiyoruz.
6)Sonra Bitir ve Birleştir simgesine tıklıyoruz.Açılan menüden Tek Tek Belgeleri Düzenleyi seçiyoruz.Böylece gödereceğimiz metin kime gidecekse onun adres bilgileri yazacak ve tek bir sayfada hepsi alt alta görüntülenecek.
Office 2010'da Mektup-Adres Birleştirme adımlarına buradan bakabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder